onsdag den 16. september 2009

Nye lygter og Magnolia kort

Igår kom søde Heidi med disse dejlige lygter til mig! Pakket rigtig flot ind og mig som slet ikke kan stå for pakker... Jeg ELSKER dem, de har den sødeste facon som man ellers ikke har set og så bare farven i sig selv:0) Tuuusind tak Heidi.
Også er det blevet til et lille kort med Tilda fra Magnolia. Hun er farvelagt med Distressing ink og blomsterne har fået en lille smule glitterglue. Blomsterne er en kombination af Prima og blomster lavet med Retro punch. De små tekster er stempler fra 7Gypsies og er punched ud med StampinUp! word punch.
Nu vil jeg ned og se hvad jeg kan hjælpe min mor med idag, hun blev jo opereret i sidste uge og kan ikke rigtig komme rundt. Bagefter står den på bagning af dejlige boller og måske et par muffins og imorgen skal der syltes rødbeder:0)
Taaak for de dejlige kommentarer og fordi du kom på besøg hos mig og fortsat god torsdag (snart weekend)

4 kommentarer:

Tanja sagde ...

Hvor er det bare rigtig flotte de lygter, dem kan jeg godt forstå du blev glade for... :o)
Rigtig sødt kort og som altid en flot farvelægning...
God fornøjelse med bagningen..
Scrapknuzz Tanja

Made By Dorthe sagde ...

Sofie, du er bare så dygtig til at farvelægge dine motiver, kan godt se jeg skal øve noget mere ;-)

Anonym sagde ...

MUMS rødbeder...og mere mums, muffins :O) Kan godt forstå at du blev superglad for de lygter, for de er bare rigtig skønne! Og dit kort er ritig flot og sødt. God fornøjelse med al de hyggelige huslige sysler!

Hellemor sagde ...

Altid dejligt at få en uventet gave. Det er faktisk de dejliste gaver at få. en flot gave og lige i dine farver.
Et rigtig flot kort i en hyggelig Sofie-stil. Dejligt kort.