onsdag den 9. september 2009

Hej igen...

Ja, det er længe siden der er opdateret nu efterhånden. Men siden sidste onsdag har jeg nærmest ikke været udenfor en dør og fantisk sovet flere timer i døgnet end jeg har været vågen. Sikke en slem omgang. Jeg er ikke helt på dupperne endnu, men jeg har dog ikke længere 30 0g 40 i feber heldigvis.
Jeg har et enkelt nyt kort at vise jer, det er lavet med et nyt baggrunds stempel jeg købte hos Pia fra Kreative fornemmelser.
Teksten er embosset med kobber og de søde små gran kviste er fra en ny punch fra Unikhobby. Neden under har jeg brugt mini bølge pap.

Også fik jeg lige jordbær Tilda færdig. Det er forholdsvis meget enkle kort, men mere bliver det ikke til før helbredet igen er i top.
Tak fordi i kom forbi og på gensyn;0)

5 kommentarer:

Karina Beck sagde ...

Enkle men supersøde. Godt at du er ved at være rask. Det var hyggeligt at hilse på dig i weekenden.

Gitte sagde ...

Ej hvor er de kort bare kanon flotte. Men den magnolia er da ikke til at stå for.:)
Godt at høre at du er ved at være på dupperne igen.:)
Du må forsat ha' en rigtig god uge.:)

HenrietteH sagde ...

Sikke søde kort, meget enkle men det gør dem jo ikke mindre søde...

Fortsat god dag - og god bedring...

Anonym sagde ...

Meget flotte, enkle og smukke kort! 40 i feber...uha...men endnu mere uha hvis du var nede på 30!!!?? Godt at høre at du er ved at være frisk igen efter sådan en omgang.

Netti sagde ...

Du har da været i Bording så lidt ude har du da været. Jeg håber at det så småt går fremad for dig. Superlækre kort du har lavet. Det baggrundsstempel er da vildt lækkert.