torsdag den 3. september 2009

Nye stempler og nyt papir:0)

Der har været lidt stille på bloggen de sidste par dage, det skyldes, at jeg har lagt mig med en onde onde influenza! Den anden dag kom der nye stempler og nyt papir fra Magnolia og det er simpelthen bare for lækkert... DET HELE! Så trods næsten 40 i feber har jeg "rørt" lidt ved de nye stempler:0) Pu ha, man skal vist være døden nær hvis man skal holde sig HELT væk...
Jeg er helt vild med det her runde jordbær tekst stempel som indeholder rigtig mange muligheder. Det passer bl.a. sammen med scallup punch:0)

Et lille kig på det nye Magnolia papir... MUMS!


Nærbillede fra den ene side...

Og nærbillede fra den anden side. Alle varer (og mange flere stempler) finder du i butikken eller i web shoppen
Nu vil jeg pleje mit helbred under et kogende brusebad, for klar til på lørdag, det SKAL jeg være!
Skal du med til crop i Bording?

8 kommentarer:

Joan sagde ...

Lækre stempler og papir. Håber du bliver frisk til på lørdag din stakkel. Rigtig god bedring :)

HenrietteH sagde ...

Sikke skønne papirer - den med jordbærrene er da bare så sød.

Herligt kort du har lavet - selv med feber...

God bedring og god crop...

Hellemor sagde ...

ØV, øv Sofie - træls at bruge tid på at være syg. Jeg håber at du bliver frisk til på lørdag. Hvis du er frisk til imorgen er jeg skal jeg vist lige en smut forbi butikken og "kigge" lidt på det nye papir".

Du er altså en kang til at farvelægge stempler, selv med feber.

God bedring.

Helle Sahl sagde ...

Ja, det er virkelig lækre ting du har fået hjem der fra, om med det jordbærstempel (jeg var ved at få scoret mig med hjem, malet helt perfekt)så er jeg helt solgt.

Godbredring, for vi slæber dig sgu med lørdag uanset ;o)

Heidi sagde ...

hvor lækkert papai OG stempler må lige ha luret lidt på dem på søndag ;o)

Håber helbredet har det bedre til en travl weekend - og nyd det nu knus

Majer sagde ...

Det ser da liiidt lækkert ud, det nye papir fra Magnolia :-) og så er det da vildt at du får lavet kort, selvom du er syg med feber!! God bedring :-)

Made By Dorthe sagde ...

Håber at du er ved at være frisk igen, god fornøjelse til Crop, det skal jeg bare engang... ;-)
Her hjemme skal jeg jo lege med mit nye papir m.m. og der er jo masse af inspiration at finde her hos dig :-)

Gitte sagde ...

Sikke nogle søde kort du har lavet. De stempler er bare så cute. Mums noget lækkert papir Magnolia har lavet.:)
Håber du har fået det bedre.
Du må ha' rigtig god bedring og en god uge.:)