tirsdag den 29. september 2009

Shoppetur hos Dreampapers

Jeg har web shoppet lidt hos Dreampapers og jeg er HELT vild med det nye julepapir. Hold da op AmericanCrafts har oppet sig denne gang, det er ikke mindre end FANTASTISK! Synd det ikke kommer til sin ret på nettet.
Julepapiret fra BasicGrey:0) Det er jo lige mine farver! MuMs.


Også skal der laves Halloween;0)


Friske farver fra Prima



Og til sidst jule godter fra Making Memories:0)



Så er der jo lige mit nye legetøj... jeg skal nemlig til at lave brads. Desværre var large punch, brads og templates udsolgt, så de må flytte ind senere.


Fortsat rigtig dejlig solskins tirsdag til jer alle og tak fordi du kiggede forbi.

4 kommentarer:

Karina Beck sagde ...

Du har da godt nok shoppet igennem!
Mit ynglings julepapirer bliver nok Making Memories. Jeg savner lidt de varme gammeldags farver i år..

Hellemor sagde ...

Neej, Sofie så dejlige papirer du har købet og de blev da ikke mindre flotte da jeg så dem i virkeligheden. Glæder mig til at se hvad du finder på at lave med det.

Netti sagde ...

Uhh lækkert papir du har købt. det fra MM bliver jeg simpelthen nødt til at eje!!

Gitte sagde ...

Uh sikke meget lækkert papir du har fået shoppet.:) Jeg er helt vild med det BG julepapir.
Glæder mig til at se havd du får lavet med indkøbene.:)
Du må forsat ha' en rigtig god scrapuge.:)