tirsdag den 22. juni 2010

Bulgarske indkøb

Jeg har været i Bulgarien så mange gange nu og jeg har altid haft en taske med hjem, men denne gang var der så mange flotte og anderledes tasker, at jeg havde utroligt svært ved og vælge. Jeg valgte 2 stk. en ganske lille og en lidt størrere en af slagsen.

Det er ikke fordi jeg er storforbruger af neglelak, men jeg kunne ikke stå for farverne på de her søde små flasker og eftersom de kun kostede 4,- så valgte jeg alle de farver jeg godt kunne lide:0)

Også til det søde... Micki havde fødselsdag kort tid før vi tog afsted og han ville gerne have Bulgarsk slik med til klassen, så vi lavede et lille indkøb på Sigøjner marked i bjergene og det smager faktisk rigtigt godt:0)

Sidste billede er masser af forskellige små poser med drikke pulver som smager helt fantastisk. Vi købte en hel del, da det ikke fylder eller vejer det helt store i kufferten og billigt, det kan man sige det er. 1 kr,- pr. pakke for 4 l. færdig drik.

Jeg har dog ikke fået fotograferet min søde lille håndlavede Babuska dukke som jeg købte til både mig selv og Ditte, men den må i have til gode til næste gang.
En stor og glædelig nyhed har jeg dog! Jeg starter på nyt job på mandag kun 100 m. fra vores hus i en rigtig hyggelig bagerforretning 37 timer og en arbejdstid som ligger i tidsrummet kl. 6-15, fri hver weekend og helligdage... Hvor heldig kan man være? Jeg er ihvertfald SUPER glad og glæder mig rigtig meget til at komme igang.
Tak for besøget og på gensyn!

11 kommentarer:

mumi sagde ...

flotte tasker :-) mener lidt om "Oilily" :-) drikke pulver husker jeg fra min barndom..mums :-)
tillykke med jobbet, det bliver super :-)
knus

Pia sagde ...

Hvor er det sjovt med det drikkepulver - det husker jeg også fra min barndom! Tillykke med dit nye job! Dejligt for dig! Håber at du kommer til at trives.

Sabrina Krighaar sagde ...

Tillykke med jobbet!

Kommer du ikke til at bruge det neglelak sender du det bare 20 km sydpå, jeg har altid en sjov farve neglelak på.

Jane sagde ...

Hej Sofie sikke lækre tasker og andet godt du har fået med hjem fra Bulgarien.Tillykke med dit nye job. Det er da dejligt nemt. Knus

BellaMio sagde ...

Dejlige sager.., du havde fået købt!! Tillykke med jobbet, håber du bliver rigtigt glad for det.. Så må vi op og handle med dig..:) Og så tæt på jer, det er super herligt.., men du kan nok ikke sne inde til vinter.. ;)

Netti sagde ...

Er det den bager der ligger på hjørnet af jeres vej? For så er det da dejlig nemt :)
Sikke lækre tasker du har købt - jeg er da slet ikke misundelig nej nej...suk :)

Helle sagde ...

Hej Sofie
Vedr. det med en ny spændende hobbybutik i Hjørring området, kan du fortælle nærmere om det? Tillykke med jobbet.
mvh
Helle

Helle Sahl sagde ...

Tilykke med jobbet, sikke dejlig kort afstand der er.

Hellemor sagde ...

EJ, tillykke med dit nye job. Så kan det være at vi igen får noget lækkert rugbrød herhjemme igen. Det har vi ikke fået siden du lukkede forretning ;0).

Hvor er det nogle søde taske du har købt. Jeg er især vild med den lille taske - så sødt nogt stof.

Gitte sagde ...

velkommen hjem, det lyder til at I havde en kanon lækker ferie.:) Ej nogle fede tasker du har købt. :)
Pulver drik kan jeg også godt huske fra min barndom, det var mums.
Tillykke med dit nye job, ja hvor heldig kan man være. Tæt på hjemmet og ingen arb. i weekend/helligdag, det lydet som et drømme job. :)
Du må forsat ha' en skøn uge og weekend.

Helle Kjul sagde ...

Sikke flotte tasker du har købt:) lyder til at det har været en skøn ferie. Tillykke med jobbet dejligt det er så tæt på.
Rigtig god weekend.