søndag den 20. juni 2010

Hjemme igen

Så er vi hjemme igen efter en dejlig uge sammen i varmen og solen. Og varmt, det var det virkelig... Nu har vi været i Bulgarien nogle gange efterhånden og denne gang slår vist varme rekorden for vores besøg. Selv om natten kunne man sidde på altanen i bare en lille t-shirt.
Det er næsten ikke til og forstå nu man er hjemme igen, at en hel uge allerede er slut og ovre. Men hjemme i Danmark ser det ud som om, at solen og varmen er på vej, så det kan vi glæde os til:0)
Der er blevet taget en masse dejlige billeder som nu er klar til fremkaldelse og derefter venter på og blive scrappet.
En anden dag kan i se de dejlige ting jeg har bragt med mig hjem til Danmark;0) Tak for besøget og på gensyn.

4 kommentarer:

Netti sagde ...

Velkommen hjem. Ja desværre gå en uge syd på 4 gange hurtigere end ugerne herhjemme.. eller sådan føles det i hvert fald.
Jeg glæder mig til at se flere billeder fra jeres tur :)

Mette W. Sørensen sagde ...

Velkommen hjem, lyder til det har været en god ferie... Og ja sådan en uge går altid så hurtig.

Heidi Ann sagde ...

Velkommen hjem Sofie og co... Skønt i har haft en god og varm ferie... dejlige billeder af jer...
Knus

Hellemor sagde ...

Velkommen hjem til DK igen og til noget mere varme /sol håber jeg. Det bliver spændende at se hvilke lækre ting ud har taget med hjem.