søndag den 27. september 2009

37 kort på 1 time!

37 kort på en time takket været min tapegun! Hver gang mine kort er i "byen" er det altid billig kort der er totalt udsolgt, men det er lidt svært med dem for jeg vil gerne lave nogen jeg godt selv kan lide. Dem her syntes jeg er helt ok og rigtig hurtige at lave:0)
De små træ figurere er nogen jeg har haft i butikken og er super søde syntes jeg. Også passer de lige i scallup punch 2"

De er alle lavet med Basic Dream serien i de forskellige farver, jeg mangler bare den beige.

Koen er da bare for nuser;0)

Og sneglen passer perfekt til det turkise.

Så er der ikke mere for den 25 øre, nu vil jeg igang med dagens pligter.

Tak fordi du kiggede forbi og fortsat god mandag!

14 kommentarer:

Karina Beck sagde ...

De er rigtig søde. Selvom de er enkle synes jeg at 37 er imponerende!

Heidi sagde ...

hvor er de blevet søde og wawwww skal da lige love for du kan nå og lave nogle kort :o)

Rigtig god dag

Anne Thormose sagde ...

Hold da op, du er effektiv. Og selvom de er enkle at lave, så er de blevet super søde.

sonja sagde ...

De er da så søde,det kan du da være stolt af og så mange.Ha en god dag....

Ragna sagde ...

Hold da op sikke en produktion. Kan du ikke filme det næste gang? For det tempo går over min forstand. De er super søde - kortene.

Helle Sahl sagde ...

Super søde enkle kort. Og folk er jo vilde med dem!!

God dag til dig

Made By Dorthe sagde ...

Du er da for vild Sofie, det er bare så søde :-)
Hav en rigtig god "sidste uge" i butikken.
Knus fra
Dorthe :-)

Hellemor sagde ...

UH, jeg sidder har og sveder bare ved tanken om 37 kort på en time. Det er altså godt gået.

Tak for du ringede i dag. Jeg nåede at bestille tangen.

maria sagde ...

Wow 37 kort på en time enkle eller ej, jeg er imponeret :0) de er super søde

lam sagde ...

hold da fest ,du er produktiv. Super søde kort

Gitte sagde ...

Wow 37 kort på 1t, jeg er imponeret. Kortene er bare super søde. Jeg kan godt forstå at de bliver solgt hurtig.:)
Den ko er bare cute.:)

Birgitte sagde ...

de er da rigtig søde de kort... kan godt forstå de går som varmt brød

Made By Dorthe sagde ...

Hej Sofie :-)
Skal lige høre dig hvad det er du kalder "Tapegun" og hvor den kan købes, for den lyder jo vældig effektiv ;-)
Knus fra
Dorthe

Kjersti B sagde ...

Flott side. Trenger litt hjelp. Skal til København neste mandag.
Finnes det noen stempel/scrapbutikker sentralt som jeg kan få adresse og evt link på.
Glad for svar. Mvh Kjersti B