søndag den 16. august 2009

Fru Hansens sylteri og en invitation fra USA!

Hylderne vokser og pladsen bliver mindre for hver dag, men nu er jeg snart ved og være færdig med at sylte og koge. Det er dog kun for en stund, for jeg venter på der kan høstes æbler til æblegele, rødbeder, asier osv...
Men indtil videre er det blevet til agurke salat, syltede Mirabeller, Ribs gele, Mirabelle marmelade, Solbær marmelade og saftevand.
Jeg glæder mig rigtig meget til at smage de syltede Mirabeller, det er en lækkerbisken til is og desserter og så ser det jo bare smadder godt ud der i glassene;0)

I søndags modtog jeg en invitation til "Designer team Call" til en Digital online stempel butik i USA som hedder DZ Doodles. Jeg har et stykke tid været medlem på Paper Craft Planet og det er derigennem hun har fundet lille mig. Jeg må sige, jeg er utrolig glad og meget beæret, da der er 14664 medlemmere og et galleri med næsten 80000 oploads!

Jeg syntes det lød spændende og jeg elsker jo at farvelægge stempler, men samtidig har jeg jo også en STOR passion til stempler. Jeg mener stempler i ren fysisk forstand. Det der med digitale stempler er ikke mig. Jeg har dog et par stykker, men jeg vil hellere have "rigtige" stempler. På den måde kan jeg farvelægge med hvad jeg vil og jeg ligger ALDRIG Distressing på hylden. Tværtimod, det er nok det jeg bedst kan lide:0) Så jeg skrev en mail med stor tak for invitationen og med glæde for at hun (Kim) kan lide hvad jeg laver og at jeg takker nej i denne omgang.
Jeg glæder mig til at se "teamet" og skal helt sikkert følge med i hvad de får lavet;0)

Nu skal jeg lige have huset til at se beboeligt ud og så skal jeg igang med bolche produktionen...

Tak for besøget og på gensyn!

8 kommentarer:

Heidi sagde ...

Wawwww Sofie - hvor får du da lige alt den energi fra - ser jo total lækkert husmor agtig ud, er vild imponeret ;o)

Hvor flot med din invitation, men kan nok sætte mig i dit sted. Jeg tror aldrig jeg bliver en digi scrapper for elsker at røre ved papiret mm.

Rigtig god dag til dig

Anonym sagde ...

wow du går rigtig til den !
jeg skal også have syltet noget mere her meget snart. Har rødbeder, blommer, mirabeller, rønnebær og æbler som venter ude i haven ;)

fie & Co sagde ...

Det er godtnok ikke digi scrap, men digitale stempler. Dvs. de skal printes ud og skal farvelægges med eks. Copic. Ihvertfald går de ikke med Distressing. Og det siger mig heller ikke så meget med "stempler" på computeren, jeg vil "røre" ;0)

Pialine sagde ...

Hold da op jeg er imponeret Sofie - sikke en energi :o)Det ser godt nok lækkert ud.

Øv, at du takkede nej til digi stemplerne - jeg har prøvet det og synes de stempler jeg fik fat i var fantastiske og det virker jo lige som stemplerne undtagen at de er fysiske. Det ville have været sejt at have dig på sådan et hold men måske kommer der igen noget til dig i fremtiden.
Jeg følger din blog og synes at du har en helt fantastisk kreativ blog.
Ha´en god aften.
Knuzzer
Pialine

Karina Beck sagde ...

Hold da op, hvor er du flittig!! Hvor får du tiden fra? Det ser superlækkert ud!!
Ej, tænk at du sagde nej.. Det ville da ellers have været spændende og du er så dygtig!!

Pia sagde ...

Tillykke med invitationen Sofie! Sikke en cadeaux! Flot må jeg sige!
Ok - du overgår da vist mig i syltning! Hold da nu op! Jeg har fået lavet 7 glas boysenbær og venter nu på brombær, æble og pærer :-) Sikke lækkerier på din hylde!

Netti sagde ...

Det er da helt vildt husmoragtigt, men hvor ser det altså indbydenden ud. Det var godt at du skrev hvad de mirabeller skulle bruges til, for jeg sad lige og spekulerede på det :)

Hellemor sagde ...

UHM, det ser det ser lækkert ud og så flotte farver.
Det er en rigtig flot invitation du har fået og jeg forstår godt at de har valgt dig. Du er fantastisk til at farvelægge.

God aften til dig og familien.