fredag den 14. august 2009

Julepapir fra Imaginisce og GreetingFarm kort

-Hvem kan holde fingerne fra det nye julepapir fra Imaginisce??? Ihvertfald ikke mig, jeg fik hygget mig lidt med det her i eftermiddag og lavede 4 kort.
På de 2 første har jeg brugt den runde 2" scallup punch med tilhørende cirkel punch og stemplet er et jeg købte hos Magnolia sidste år, da de gæstede vores efterårs crop i Bingohallen. Båndet er en gammel rest.

På de andre 2 kort har jeg brugt min nye scallup border punch fra StampinUp! og min nye QK die hvor jeg har stemplet teksten. Jeg købte en lille fin "billet tang" i min sommerferie som passer fint sammen med størrelsen på borden, så de fik lidt huller hele vejen hen. I bunden af kortet har jeg brugt 3 gennemsigtige "raindrops", de er sat fast med gennemsigtig lim. Sød effekt det giver syntes jeg. De er endnu ikke lagt i webshoppen, men findes i 4 forskellige farver.
Ja, fra til den ene yderlighed til den anden... Sidste kort er Hula fra GreetingFarm, et kort jeg lavede igår. Stemplet er farvelagt med Distressing ink og sat fast med 3D puder.

Det er lavet som et Cris Cros kort sådan, at man hiver skrive feltet op og behøver egentlig slet ikke kuvert til den slags kort syntes jeg.

Ellers skal jeg snart op til mit "sylte køkken"... De sidste dage har jeg lavet solbær syltetøj, Mirabelle marmelade, syltede mirabeller, mirabelle/ribs saft og Ribs gele. Det varer vist lidt endnu inden jeg kan lave æble gele, de er ikke særlig modne endnu. Når jeg får lavet nogle fine sylte hætter, skal i få hele produktionen at se;0)
Kan i nu alle have en dejlig, hyggelig og kreativ weekend og tak for besøget!

2 kommentarer:

HenrietteH sagde ...

Fantastisk flotte kort du har lavet. Det julepapir er da ikke til at stå for - og det er den søde pige da heller ikke...

God weekend herfra..

Hellemor sagde ...

Godmorgen Sofie. Jeg taber helt pusten når jeg se hvor meget du har gang i ved siden af campin, mand og børn.
Super søde kort du har lavet. Dit cris cros kort er jeg i sær vil med.
P.s det er altid så hyggelig at besøge din butik. Man går alid gladere (og fattigere på tegnebogen hi,hi) derfra.
God weekend