torsdag den 14. maj 2009

Hängler kort og roser fra drengene!

Så blev jeg færdig med kortet som er lavet med stempel fra Hängler farvelagt med Copic Ciao. Papiret kan jeg desværre ikke huske hvad hedder, men det er købt hos Anne i PaperFarm, så er der brugt Prima blomster, knapper, QK blade og sværter.
Kortet indeni er lavet med papir fra K&Company og stemplet i hjørnerne er fra Prima.

Stemplet her hvade jeg lidt glemt jeg havde, det er det allerførste jeg næsten fik for snart 5 år siden. Det er lavet af Sue fra QupsyQueen.

Igår havde Steen og jeg jo 9 års bryllupsdag og drengene skyndte sig ned i byen da de kom hjem fra skole og købte roser til os for deres egne lomme penge. Jeg syntes det er så sød en tanke og jeg er meget glad for dem:0)

Vi fejrede dagen med at tage på Jensens Bøfhus til aften og børnenene glædede sig rigtig meget og blev lige "stylet" lidt op til lejligheden;0) (nej, det er ikke mig der gjorde det, det klarde han helt selv)
Fortsat god torsdag!

4 kommentarer:

Karina Beck sagde ...

Sødt kort og flot farvelagt. Hvor var det sødt af drengene at tænke på jer.

Fru Sund sagde ...

Sikke da en sej gut du har dig der ;)
Og fine, fine roser de købte til jer.. Det virker nu som et par skønne knægte ;)

Helle Sahl sagde ...

Fantastisk kort. Sjovt nok har jeg jo set dem alle IRL. Jeg kommer nok for meget i kælderen.

Dejligt når de er så betænksomme børnene. Det varmer.

Anne Thormose sagde ...

Tillykke med bryllupsdagen - og sikke nogle søde drenge du har. ;o)

Skønt kort du har fået lavet med Merry Christmas Dot fra My Minds Eyes Wild Asparagus serie. ;o)