fredag den 22. maj 2009

Samme skitse forskellige motiver

Jeg har lavet 3 ens kort men med forskellige motiver. Jeg er gået hen og blevet lidt vild med de her dejlige piger og syntes de passer rigtig godt med Copic penne:0)




Til jer der er ligeså vild med dem som mig, kan jeg fortælle, at de snart er at finde både hos Dreampapers og hos Fru Hansens kælder!
Nu skal jeg ud og handle, Micki skal holde 8 års fødselsdag i Fun Park i Hirtshals i weekenden og han glæder sig sååå meget.
Rigtig god weekend og tak for besøget!

7 kommentarer:

Anonym sagde ...

Super søde kort ! Lilla igen :O)
Tillykke med sønnen....håber at det bliver alletiders fødselsdagsfest !

Tanja sagde ...

Hold fast nogle rigtig flotte kort - elsker de farver du har brugt... :o)
Tillykke med sønnen og jeg håber han får en rigtig god fødselsdagsfest...
God weekenden..
Scrapknuzz Tanja

troll13 sagde ...

Eiii, hvor er de bare skønne, super flot farvelagt.

Tillykke med sønnen :o)))

Heidi sagde ...

ja de er for skønne de stempler og skønne farver du har malet i - jo lige mig lilla ;o)

Rigtig god fødselsdag´s fest til Jer

Helle Sahl sagde ...

Jamen de er fantastiske. Dem må vi have en hel masse flere af.

Netti sagde ...

Så var det derfor MAthias var i Tversted?
Superflotte kort du har lavet. De stempler er vildt flotte.

Linda sagde ...

Ja ja Sofie så får vi nok nogle nye behov igen. Hvor er de bare søde.