søndag den 31. maj 2009

En manga tegner var på besøg

Igår til ScrapAmok havde vi besøg af Ane på bare 16 år og se engang hvordan hun mestre Copic pennene! Jeg syntes det er fantastisk og har tænkt mig og gå i lære hos Ane:0) Jeg fik den her af hende da hun var færdig igår og det er jeg meget glad for. Og jeg håber vi kan overtale hende til en workshop igen i nærmeste fremtid.
Jeg har lagt en lille smule billeder på ScrapAmok og der kommer flere fra den fantastiske dag, men nu skal jeg ned og gøre rent i butikken for jeg blev ikke helt færdig igår.

Rigtig god sommerdag;0)

2 kommentarer:

Karina Beck sagde ...

Hold da op hun kan da farvelægge hende Ane.
Kan du ikke bede hende om en TUT/forklaring?? ; )
God arbejdslyst i kælderen ; )

lam sagde ...

Hun er da kanon til at farvelægge.

God ferie