lørdag den 6. august 2011

Et par hyggélige dage i kælderen

 Annette og jeg har haft et par hyggelige dage i kælderen og her er et billede Annette sneg sig til og snuppe, alt imens man er fuldt optaget af og finde blomster:0)
Jeg måtte selvfølgelig gøre gengæld, så her er også Annette i fuld gang med glimmer.
 Idag smutter vi ned til dem i sommerhus og hygger lidt på denne regnvejrs dag, og i morgen tidligt tager vi i Fårup sommerland.
´Næste tirsdag starter drengene i skole og dermed mig selv på arbejde og 7 ugers ferie er lagt bag os. Hold da op, det er gået stærkt, men samtidig syntes jeg vi har formået og hygge os, selv om vi har arbejdet en hel del på huset. Mathias glæder sig rigtig meget til vi skal igang med kælderen om lidt, for her skal han have et dejligt stort værelse og jeg skal se om jeg kan "presse" mit scrap sammen på det værelse han har nu! Gisp, det blir en opgave der vist kræver masser af hylder, organisering og ikke mindst STOR oprydning og sortering.

Hav en rigtig dejlig søndag og på gensyn;0)


6 kommentarer:

Anonym sagde ...

Aj hvor ser det bare hyggeligt ud :O)

Anonym sagde ...

Sååååå hyggeligt.

Karina Beck sagde ...

Det lyder rigtig hyggeligt. Nyd de sidste feriedage.

Merete sagde ...

Ren råhygge ... hold da fast et lager du har ;0)

Helle Sahl sagde ...

IKEA IKEA IKEA. Måske får du tid til at kigge på mit system med mig også. Ha´ en god ferie.

Mette sagde ...

Det ser ud som om at i hyggede jer gevaldigt ;-)