onsdag den 24. november 2010

Lidt julepyntning og en efterlysning

Er så småt startet på lidt julepyntning herhjemme, godt og få tankerne lidt over på noget andet:0) Drengene var bange for vi ikke nåede det før 1. søndag i advent.
Alt i den gammelrøde farve er flyttet ud af stuen i år, men findes stadig i huset.
En fyr gren er blevet hængt op over spejlet, jeg skal op og have fundet mine små fugle med klemmer på fra sidste år som skal sidde herpå
Og til sidst en lille efterlysning... Vi skal holde julefrokost for nogle venner om et par uger og igen juleaften og julefrokost i julen og jeg mangler stadig det røde og lyseblå bestik. Da jeg bestilte det grønne var der flere steder de havde det røde, men nu er det tilsynladende udsolgt over det hele:0( Jeg har skrevet til Greengate, men de har desværre ikke skrevet tilbage. Jeg har sågar ledt i udenlandske butikker for jeg vil rigtig gerne nå og have det i hus. Så hvis nogen ved hvor det er på lager vil jeg blive rigtig glad hvis i vil give besked...

Fortsat god onsdag
Posted by Picasa

5 kommentarer:

Sommerhusstil sagde ...

Hejsa prøv at kigge ved Gabrillas hun har fået det!!! Klem Betina

Sommerhusstil sagde ...

Hej igen igen det er det røde hun har fået!!!! Klem

Ballerina sagde ...

Hej..Tak for din kommentar på min blog:-). Hvor er det bare et flot chartol med en lækker farve du har der!! Knus fra mig:-)

Sanne sagde ...

Hvor ser det hyggeligt ud Sofie - lækker stil ;)

Dortesjs sagde ...

jeg syntes at dit shartol er super flot men ikke så julet ;O) den gammelrøde farve du har på dine juleting er bare så ¨sødt rød er jo julens oprindelige farve
Selv er jeg til lilla ælsker den farve