tirsdag den 23. november 2010

Adventskrans på fad

I weekenden fik jeg lavet adventskrans og i år er den lavet på fad med meget få forskellige materialer. Jeg har brugt rigtig meget fyr og husløg i år, jeg kan rigtig godt lide begge dele og hus løgene blomstre som ukrudt udenfor og har det fint trods sne og kulde:0)


Egentlig havde jeg rigtig mange planer for både weekend og mandagen, men en træls besked fredag satte lidt en kæp i hjulet for weekendens sysler og nok endnu værre blev det da den mandag morgen blev bekræftet. Jeg kom desværre ikke i Living Trend eller nogen som helst andre steder hen og mandagen forsvandt som dug for solen. Små bekymringer er pludselig meget ubetydelige...
Men se lige her... Helle kom forbi mandag eftermiddag med de sødeste lyserøde julestjerner i små sølvpotter og den tanke varmer virkelig! TAK helle:0) Familie og venner er mere værd end guld...


Tak for besøget og på gensyn!
Posted by Picasa

Ingen kommentarer: