fredag den 12. november 2010

Greengate tændstik æsker

Jeg har idag lavet et par Greengate tændstik æsker og ideen kom takket været Susi! Hvis du ikke allerede har været forbi hendes blog, så skulle du tage og smutte forbi og se alle de skønne ting hun laver;0) Klik her
Af en eller anden mærklig grund, har jeg altid gemt alle de her små tags som sidder fast når man køber Greengate viskestykker osv. Så da jeg så hvad Susi havde lavet med dem, så bliv de alle hevet op af skufferne, blev skåret til og sat på tændstik æsker:0) Jeg tror jeg har mange flere i kælderen mellem mit scrap et sted, då jeg må på jegt...

Ihvertfald en sød værtinde gave:0) med et par lys måske?



Dejlig fornemmelse og få noget brugt fornuftigt som ellers bare skulle have været smidt væk;0) Tusind tak Susi for dine mange dejlige ideer!
Fortsat dejlig weekend

3 kommentarer:

HenrietteH sagde ...

Hvor er de bare rigtig skønne -
Greengate eller ej...

Dejligt at gemme ting man så kan få brugt siden hen..

Sommerhusliv Hele Aaret sagde ...

Hej Sofie.
Jeg er kun glad for du kunne bruge ideen.
Har også gemt alle mine.
Så der kan blive til rigtig mange tændstikker.
Ha´en dejlig dag.
Knus Susi

Ragna sagde ...

De æsker er skønne. Skønne farver og skønt design