lørdag den 24. juli 2010

Very very bad Blogger!!!

Ja det er vist mig, jeg er en rigtig, rigtig dårlig blogger! Men jeg har ikke scrappet overhovedet i snart et par måneder. Jeg fik dog shoppet lidt på vores ferie i Sønderjylland. De første 2 billeder er papir købt i Flensborg i en lille hyggelig butik hvor de havde et hjørne med scrap.
Det nederste billede er tern, lille bitte små tern. Jeg blev rigtig glad, da jeg så man nu kunne få det i 30x30 for det var da alt for lidt jeg fik købt i A4 sidste år. Og nu er det oveni købetet flere farver. Det søde ark med Tilda glæder jeg mig rigtig meget til at få brugt. Jeg har en plan med nogle hvide rammer og noget;0)

Det var alt for denne gang, nu må vi se om der næste gang er et kreativt indlæg på programmet.
Rigtig god weekend og tak for besøget!

7 kommentarer:

Grete sagde ...

Hvis det er nogen trøst, så er du absolut ikke den eneste der forsømmer bloggen her i sommervarmen. Når man nu ikke får scrappet så meget, så bliver bloggen jo også mindre interessant, tror nu det kommer igen når ferien er overstået, og det bliver lidt køligere igen.

Dorthe sagde ...

Nøj det ternede papir er LÆKKERT!!!

mumi sagde ...

nyd sommer Sofie :-) lækkert papir du har købt,ja, især den ternede :-)
knus

Linda sagde ...
Denne kommentar er fjernet af forfatteren.
Linda sagde ...

Jamen så god du ellers er til at blogge, så er okay at du tager en slapper :0) Det var da det dejligste papir du har fået købt. Forsat god weekend Sofie :0)

Marianne sagde ...

Skønt papir :o) Håber du snart kommer i gang med at bruge det - men jeg tror måske, at mange ikke rigtig har energien her i varmen til at sidde og papirnusse :o)

Loppe sagde ...

Hej !

jeg kunne ikke ståfordin overskrift, så nu kiggede jeg ind. Og det var da noget af et kig.. Der er jo en hel verden af scrap´pere her inde...

Jeg må rundt i 'jeres verden' og ta mig et kig... det ser spændende ud...

Kh
Loppe