onsdag den 28. juli 2010

Nu skal der scrappes ferie billeder

Jeg har lige siddet og gennemgået alle vores ferie billeder og fandt samtidig ud af, at der ligger billeder fra 4 Bulgarien ture på computeren som aldrig er blevet fremkaldt! Disse billeder er fra vores tur i år og der er rigtig mange jeg gerne vil have lavet noget ud af:0)
Jeg bliver så glad når jeg ser dette billede af Mathias og jeg elsker beslysningen her som er taget ved aftenstid ved stranden i Sunny Beach.

Og dette billede af Micki i poolen har jeg rigtig mange som serie som der kan laves rigtig meget sjovt med;0)

Steen allerede kl. 9:30 den dag da Danmark skulle spille mod Holland

Micki Steen og jeg


Mathias med en Bulgarsk hotdog!

Min dejlige mand;0)

Sidste billede hvor turen igen går mod Danmark


Så er det så bare at få dem sendt til fremkaldelse så jeg kan komme igang. Hvis nogen kender et online sted med godt priser i øjeblikket, så sig endelig til;0)
Tak for besøget!

3 kommentarer:

Mette sagde ...

Sikke nogle skønner billeder, dem glæder jeg mig til at se scrappet. Det ser ud til at, det har været en dejlig ferie.
Sommerhilsner
Mette

Anne Thormose sagde ...

Sikke en masse skønne billeder. Hvis du skynder dig (inden den 31. juli), kan du benytte dig af disse tilbud: http://info.snapfish.com/servlet/formlink/f?kMLuLHQDSBCVzgXvHuLV6ggLV8w706v9Xv6fGV1v6yzgb1a9dVw0bEbv6eX8w3v205X8w9GV9dVGuHptX6KKjLkkVlohjuhkLxKkHqgLlQKs

Linda sagde ...

Dejlige feriebilleder:-)

jeg fremkalder altid hos foto.com, der kan man få en masse gode str. og pas foto som jeg syntes er super hvis der er mange billeder med "samme motiv"