søndag den 25. juli 2010

Sikke dejlige sommerdage

Jeg syntes virkelig det er en dejlig sommer vi har i år! Vejret er bestemt ikke til at klage over og det har givet rigtig mange hygge timer og grill aftner på terassen i år. Æbletræerne er i modsætning til sidste år fyldt med rigtig mange små grønne æbler som bare skal vokse sig store og dejlige så jeg kan få lavet en ordentlig stak æbletærter og æblegrød til fryseren;0)
Sådan ser mine terasse kasser ud i år, hvid, lilla og lyserød.

Urtehave har jeg ikke i øjeblikket, men jeg er ved og overtale Steen til at have lidt mere en bare en balje til jordbær, persille, dild og purløg.

Drengene har 2½ uge tilbage af sommerferien endnu og den kommende uge kommer til at stå i fodboldens tegn herhjemme hos os. Mathias skal igen i år spille og det glæder han sig rigtig meget til. Næste weekend skal vi på en lille weekend tur til Blokhus hvor vi skal tilbringe et par hyggelige dage med Annette og familie, så mon ikke jeg skal tage scrap tasken med nu mændene sikkert skal studere nogle af de forskellige øl vi har bragt med fra grænsen?
Næste weekend igen er det grill aften med et vennepar hvor en vildsvine kølle skal lide på vores grill, så jeg må ned og have et par fif af Københavneren først så ikke jeg kommer til at ødelægge den helt af:0) :0)
Tak for besøget og fortsat god søndag aften!

2 kommentarer:

mumi sagde ...

kan give dig kun ret!dejlig sommer,godt vejr og man skal bare nyde det så længe det vare :-) forsæt god sommer :-)

Brit sagde ...

En lille hilsen fra jægeren:
Svinet kan næsten ikke blive mere frisk... skød den i søndags...
Og du skal bare komme godt med krydderier og noget porter, når I griller den, så skal det nok blive godt. Blot husk ikke noget med noget spræk!!!
Rigtig god fornøjelse :)