tirsdag den 1. december 2009

Jul i potterne!

Så blev det første december og begyndelsen på en dejlig julemåned. Jeg startede dagen med og shoppe til mine urtepotter:0)
De 3 nye hvide hyacinter kom til og bo i GreenGate latte kopper.

De 2 store grønne planter er godtnok ikke nye, men de er blevet støvet lidt af og kommet i nye potter.

Og til sidst amarylis... Dem har jeg hvert eneste år og i år blev det hvide. Hver eneste år siger jeg, at nu skal jeg huske at glemme løgene til næste år, men jeg glemmer det altid. I år har jeg gemt de gamle plastic potter til både dem og hyacinterne og når de er færdige bliver de klippet ned og gjort rene for jord. Så kan de ligge mørkt og køligt indtil næste år.

Nu skal jeg have gjort lidt rent også skal jeg ned til mor med hendes kalender pakker. Den første er åbnet, den fik hun i søndags mens den var frisk. Det var en dørkrans til fordøren:0) I aften skal der hygges med hele familien nu den nye julekalender starter idag og det skal gøres med strikketøj i hænderne, jeg fik nemlig købt en masse nyt garn i weekenden.


Tak for besøget og på gensyn imorgen!

6 kommentarer:

Anne Thormose sagde ...

Hvor ser det hyggeligt ud. Og jeg kan, at der også har sneget sig et lille GreenGate julehjerte ind - men det er vel næppe det eneste.... ;o)

Karina Beck sagde ...

Hvor ser det godt ud. Jeg elsker amarylis og hyacinter. Nu får jeg også helt lyst til at få gang i potterne.

Mette W. Sørensen sagde ...

Hvor er det blevet fint og skønt at man kan bruge greengate kopper til noget andet :-)

Heidi Ann sagde ...

Hvor ser det hyggeligt ud...
Tjek lige det her link Sofie, ang. kitchen Aid, faldt lige over det.. Det er da billigt..

http://www.fleggaardshop.dk/pl/Kitchenaid_729.aspx

Heidi Ann sagde ...

hov du skal vist lige slette det sidste af linket.. Men det er hos fleggaard..

Birgitte sagde ...

Hej,
Og hvor ser det hyggeligt ud. Kommer i endnu mere julehumør. ;o)
Jeg ville bare ønske dig TILLYKKE da du er udtrukket som vindet i min konkurrence og det vil derfor glæde mig at høre fra dig med din adresse, så du kan modtage din gave.
Jule kram
Birgitte