tirsdag den 8. december 2009

Har du husket at stemme?

Så ligger finalebidrag "SCRAPQUEEN 2009" klar til afstemning! Og jeg har lige været inde og stemme:0) Smut forbi og kigge HER

Har du husket at stemme?
Nu skal jeg ud og handle og have de allersidste julegaver købt, så jeg ikke skal ud og rende de næste par dage og jeg mangler kun 3 stk:0) Jeg har 3 dejlige scrap julegaver som skal sendes og de ryger afsted nu idag også kan julen ellers bare komme an! Igår bagte vi Jødekager (de lækreste småkager)
Jeg havde glædet mig SÅ meget til at komme til HeroArt release hos Pia d. 19. December, men bliver desværre nødt til at melde afbud... Min mor bliver 60 år dagen før nytårs aften og der er Bobby og Pernille desværre taget tilbage til København og Lærke fylder år d. 20. December og for at alle kan komme samtidig er der kun d. 19. December tilbage. Øv øv... Men der er nok nogle stykker som bliver glade, for jeg kan forstå der var MEGET hurtigt udsolgt og at folk er skrevet op på venteliste. Håber jeg har mulighed for at komme med en anden gang:0)
Hav en fortsat rigtig dejlig tirsdag!

4 kommentarer:

Karina Beck sagde ...

Jeg kan jo ikke stemme, men hold da op nogle flotte bidrag.
Hero arts release!! Uhh det lyder dyrt ; )
God fornøjelse med alle syslerne.

Lone sagde ...

Sikke nogle flotte og rørende bidrag. Det er kun dem som har deltaget som kan stemme ikk ?
Fortsat go december

Gitte sagde ...

Desværre kan jeg ikke stemme. Men var lige forbi, hvor er det nogle flotte finalebidrag.:)
HeroArt release, uh det lyder spændenden, men der er desværre lidt langt fra København til Nibe.
Forsat god 8.decemberaften

Pia sagde ...

Hej Sofie, Ærgerligt at du ikke kan komme den 19. Kan godt se at det er svært at få det til at gå op med familie og juletravlhed. God fornøjelse med bageriet :-)