fredag den 16. januar 2009

Tilda kort & gammel skammel i GreenGate klæder...

Jeg har lavet et kort med et af de stempler som blev farvelagt til workshop i tirsdags. Papiret er fra Prima og bogstaverne er "Metro" alfabet til Sizzix & Ellison.
Tilda er sat fast malet med Distressing Ink og sat fast med 3D puder

Også har jeg klæt min gamle skammel på i GreenGate stof... Egentlig var det et viskestykke, men det var så stort, at det passede perfekt til denne gammel skammel;0)

Rigtig god weekend og tak for besøget!




5 kommentarer:

Heidi sagde ...

super skønt kort og så flot din skammel er blevet ;o)

Rigtig god weekend knus

lam sagde ...

sikken kreativ du er og super lækkert ser det ud

Linda sagde ...

Flot kort, sød skammel...sikke som et viskestykke kan gøre det fint

Helle Sahl sagde ...

Selv de to projekter matcher. Det er jeg vild med, må lige kigge på det kort når jeg kommer op i morgen

Gitte sagde ...

Et super sødt kort. Lækkert papir. Flot alfabet.
Det ser godt ud med det stof på skamlen.:)