tirsdag den 6. april 2010

Svigermors skarpe tunge

Jeg har 2 "svigermors skarpe tunge" i vindueskarmen og den ene har 2 små fine blomster! Det har jeg aldrig nogensinde set i sådan en plante før... Nu glæder jeg mig bare til og følge dem og se hvordan de kommer til og se ud:0)
Har du nogensinde set blomster i den slags plante?


Så er der hverdag igen og jeg tror engentlig sagtens drengene kunne have haft brugt en dag mere:0) Micki syntes ihvertfald det kunne have været dejligt og sove lidt længere, men det gode ved det er, at ugen allerede er godt igang og kun 4 dage fra en weekend.
Jeg har lige et par forskellige gøremål som skal ordnes idag, ellers står den på den helt store rengøring, da det er blevet pænt forsømt hele påsken.
Tak for besøget og god tirsdag!

4 kommentarer:

Tinee sagde ...

Ja, lige præcis dette oplever jeg også på min plante lige nu. Det er en tur på Google, der har ført mig ind på denne blog. Jeg har heller aldrig hørt om det før, men efter hvad jeg kan læse mig frem til, er det åbenbart meget normalt... :)

vennebjerg sagde ...

jeg har også to skarpe tunger og den ene blomster lige nu men det mærkelige er at den dufter fantastisk meget når det er ved at blive mørkt
hilsen lillian i vennebjerg

vennebjerg sagde ...

jeg har også to skarpe tunger og den ene blomster lige nu men det mærkelige er at den dufter fantastisk meget når det er ved at blive mørkt
hilsen lillian i vennebjerg

Unknown sagde ...

jeps vi har også en som lige pludselig blomstrer.....og det har jeg aldrig set før.....men vores er en gammel plante.... vi overtog den som en kæmpestor plante. den stod mere eller mindre i stampe i rigtig lang tid...så tog vi os sammen og delte den op i mange mindre planter....og det er så en af dem der lige pludselig har fået to lange tynde stængler med en slags blomster på.......og dråber der hænger under hver blomst.....