onsdag den 7. april 2010

2 Mopser samt Krudtugler & kanelsnegle

Jeg ønsker mig SÅ meget bogen "Rollinger og roulader" og da jeg sad og snakkede om den sammen med min søde svigerinde Helle, fortalte hun mig om Krudtugler og kanelsnegle. Og til jer som ikke allerede kender den, kan jeg på det kræftigste anbefale den! Og specielt hvis du har børn... Den indeholder ALT ligefra lækre opskrifter, børnelege og til dejlige kreative sysler. Og det allerbedste er, at den kun koster 99,- i AZ lige nu. Hos boghandleren koster den stadig 300,- Jeg ønsker mig dog stadig også "Rollinger og roulader"
Igår fandt Mathias den søde lille Mops som var kommet på afveje og den kunne ikke finde hjem. Vi tog den indenfor, da vi var bange for den blev kørt over. Den blev undersøgt efter øre mærkning tlf. nr. mm. men havde intet på sig. Steen og Mathias tog bilen for at prøve og finde ejeren og alt imens fik den rigtig hygget sig med Capone:0)

Det var så herligt og se Capone så glad for normalt er han overhovedet ikke intersseret i andre hunde og gider ikke lege, men igår var han virkelig i hopla og var så glad for sit besøg. De stormede rundt og rundt og vand skulle der til.

Micki syntes også hun var sød og dejlig blød:0) Steen og Mathias kom hjem med ejeren som gik rundt med halsbånd og snor uden hund og han var MEGET glad for nogen havde taget hende med ind så der ikke var sket hende noget. Det samme ville jeg ønske hvis det var vores hund som var faret vild. Det viste sig, at den lille pige hed "Chili"

I eftermiddag har vi bestemt og køre i campingvognen for at grille nu der endelig er kommet så dejligt vejr. Men som i ser på billedet fra sidste års camping tur er det nok bedst det er Steen som står for det arbejde! Dette er mit værk og det er vist ikke lige det jeg er allerbedst til, ihvertfald var det ganske uspiseligt...
Tak for besøget og nyd den første rigtige forårsdag i år. (iøvrigt har de sagt i vejrudsigten, at april måned i år skulle få varme rekord)

6 kommentarer:

Heidi sagde ...

Ja den er rigtig lækker den bog - LaChrisen havde på et tidspunk en opskrift på sin blog om brusebad´s boller - tror den stammer derfra :O)

Hvor godt i fandt ejeren til den lille frk. og gril hmm.. ja det har du da ikke været helt heldig med ;O)))

Rigtig god dag til dig

Sommerhusstil sagde ...

Hejsa!!!!! Ja det er en super bog og rollinger og roulader er bare lige så god og der er mange fine billeder i den :o)Betina

Brit sagde ...

Husk Sofie at når man griller skal man holde øje med grillen :)
Men det har du sikkert lært til næste gang :)

rhh sagde ...

haha, brød med det udseende var lige nøjagtig årsagen til at jeg insisterede på at få ovn da vi for nogle år siden købte ny campingvogn :o) da jeg først scrollede ned uden at kigge ordentligt på billederne troede jeg det var noget hundene havde efterladt

Signe Hegnet Hamann sagde ...

Godt I fandt Chili's ejere - det er ikke sjovt at miste sit kæledyr :O(

Med hensyn til din grill-mad, så kan jeg heller ikke grille. Normalt kan jeg godt lave mad, men mad på grill, går aldrig godt - ved ikke rigtig hvorfor :O/

Ha' en god dag :O)

Hellemor sagde ...

Neeeejj hvor der de to mopser søde. Mon Capone er blevet en lille smule forårsforelsket. De klær´ hinanden godt. Jeg kan god forstå at ejeren blev glad for at I havde taget Jer godt af Chili.

Sofie, jeg er heller ikke den fødte grillmester. Det kunne godt have være mine koteletter. Nej grille det har vi folk til ;0)