onsdag den 11. februar 2009

Sjov med GlimmerMist og Punch

Hvis du ønsker og tilføje lidt glimmer til dine malede stempel motiver er GlimmerMist glimrende til formålet;0)
Hvis du sprøjter lidt ud på en plastic bakke er det og male direkte derfra. Hvis der slet ikke bruges vand på penslen først får du det bedste og mest koncentreret resultat. Der males eller duppes ganske let på de mørke områder på dit stempel motiv.

På dette motiv har jeg brugt Tiger Lily på det brune og Forest Green på det grønne. Det er svært og se glimmer effekten på billedet, men prøv selv;0)

Her har jeg leget lidt med Mega Giga retro punch...

Med en Paper Piecer pen har jeg lavet huller hele vejen rundt langt kanten og derefter syet med dobbelt sytråd.


Det ser rigtig sjovt ud og der er rigtig mange muligheder med den kæmpe punch fordi den er så stor, at man kan både stempel, sy mm. på de store blomster blade.


Til sidst har jeg lavet lidt andersledes sjove freestyle. Til dem har jeg brugt 3 forskellige punch, 2 runde og den lille scallup punch.

Den største grønne cirkel er syet rundt kanten og mellem scallup og den lille runde er der brugt 3D puder;0)
Håber det kunne give lidt ideer til selv og prøve!
Tak for besøget;0)

6 kommentarer:

Karina Beck sagde ...

Tak for ideerne. De er i hvert tilfælde værd at prøve.

Heidi sagde ...

Super ide´og ser godt ud at sy rundt blomsten ;o)

ps. tænkte staks på dig da jeg så man kunne få muffin sidde men kan se du også har fundet den ;o)

Helle Sahl sagde ...

Tak for ideerne, jeg tror jeg prøver lidt af det hele på det projekt jeg har gang i. Det ser flot og spændende ud.

Gitte sagde ...

Tak for ideérne. Det er da helt sikkert noget jeg skal prøve.
Du må ha' en rigtig god onsdag aften.

Eva (Fister) sagde ...

Tak for de gode ideer :o)

Anonym sagde ...

hej sofie. Hvad er det du bruger til at farvelægge dine stempelmotiver med ? fx på dette motiv her ?