onsdag den 23. juli 2008

Rundt layout

Der er kommer nyt papir fra "Kaiser"... Jeg har aldrig set det mærke før, men jeg er helt vild med det. Jeg har lyst til at prøve dem allesammen, men her kommer ihvertfald første layout. Papiret er ikke rundt, det har jeg selv lavet og derefter hullet i buerne med min hulle værktøj;0)
Jeg har brugt de allerførste Prima og de næsten nyeste sammen på en gang og say it in crystal fra Prima.
Billederne er tilbage fra min mors konfirmation og efterhånden godt røde i farverne, men pyt... Det passer nemlig til papiret;0)

3 kommentarer:

Jette / ma11edina sagde ...

Wow, det ser da rigtig godt ud med det runde look!! Og det papir kan jeg da rigtig godt lide...skal måske kigge lidt i shoppen, når jeg nu alligevel skal ligge på langs! Dine BG kort er vildt søde, forstår godt du blev fristet til at kaste dig over dem :-)

Betina Olesen sagde ...

Ajjj det ser bare super godt ud.... hmmm må hellere kigge med fingrene på onsdag ;-)troede faktisk det var rundt ved køb, utroligt flot lavet....
(mener at konfirmand er med "D" og ikke "T")men vil ikke hænges op på det....

Hygge fra Betina

Heidi sagde ...

ejj et skønt LO super flot du har lavet det rundt og super skønt papir mm. glæder mig til at komme forbi og se alt det nye :o)