onsdag den 9. juli 2008

DT kort og nyt layout

I pakken med nye DT stempler var disse dejlige får:0) Papir er fra Tilda og blomsterne er fra min nye mini retro flower punch. Overskriften "sommer" er velur Thickers.
Et billede helt tilbage fra 2001 af Micki. Han er så sød med skramme på næsen:0)

Papiret er fra Making Memories og inkøbt på vores weekend tur i Tyskland:0) Blomster og doodeling bling fra Prima og skum bogataver fra American Crafts, brads fra K&company
Fortsat rigtig god aften;0)


4 kommentarer:

Anne sagde ...

Er helt vild med LO'et! Super flot!

Unknown sagde ...

Skønt kort.
Det LO er bare for dejligt. Jeg kan ikke stå for det billede. :0)

Ditte sagde ...

Tak for det franske visit, det var dejligt lige at snakke med dig igen, og få grinet lidt mellem alle disse nys, host og hakken. De er meget søde de små får, og du ved jeg elsker papiret... Er vild med det drengede, enkle LO med Micki. Håber jeg snart får både "lov" og tid til at komme i kælderen en tur. Knus

BellaMio sagde ...

Det er super flotte ting!! Jeg har en lille award til dig i min blog.. :-)