torsdag den 15. september 2011

Simply the best

 Disse kort blev lavet lige efter jeg kom hjem i lørdags med det nye papir fra Jillibean soup, i øjeblikket farvorit papir mærke nr. 1 hjemme hos mig! Stemplerne er fra Hero arts, både æblet og tekst stemplet.
Idag ligger jeg på langs under tæppet og har totalt ondt af mig selv og kan altså ikke rigtigt forstå jeg skal være syg igen... Jeg er ret sikker det har noget med og gøre jeg er startet nede ved alle de dejlige børn igen, men nu må jeg da snart have haft min omgang. Jeg er ret sikker på det ville hjælpe rigtigt godt på det hele, hvis jeg kom ned i varmen!

En ting er sikkert, jeg skal nok få mig slæbt ned og stemme idag. For første gang nogen sinde er jeg slet ikke spor i tvivl om, hvor jeg skal sætte mit kryds;0)

Tak for besøget og på snarligt gensyn!

2 kommentarer:

Heidi sagde ...

Så lekre kort!
Flotte mønster ark:)
God bedring til deg, klem:)

Merete sagde ...

fine kort - go' bedring ....