søndag den 11. september 2011

Lækkert nyt proviant

 Jeg tror da vist nok lige jeg har fundet mig et nyt farvorit papirmarke nr. 1!! Jillibean, det er da bare for lækkert! Og der kom da også lige lidt mere end et stykke af hver med hjem... Den lille blog er My minds eye julepapir fra sidste år også en dejlig, dejlig serie.
 Nye dies, som jeg først fik øjnene op for da Heidi havde prøvet dem. Også koster de den nette sum af 65,-
 Nye Thickers... Der kunne have kommet mange mange flere med hjem, hvis de ikke kostede 49,- Så jeg venter til Fyn med resten af alle de nye:0))
 Og lækre, lækre nye stempler af min stempel farvoritter Hero arts og Lawn Fawn:0))
Hero arts igen igen og det nye Imaginice julepapir, derudover blev der fyldt op af craft og creme karton i big stack fra Pia, ensfarvet karton, ink refiler, lim mm. Så mon ikke lige jeg har for lidt timer i døgnet i øjeblikket??

Det var den weekend der forsvandt alt for hurtigt, men før man ved af det er der atter weekend:0) Så tak for besøget og på gensyn.

4 kommentarer:

Heidi Ann sagde ...

Ja der var jo en grund til at du ikke sad ved mig hele tiden. Lækre lækre ting du fik købt. Og dine kort blev så flotte. Kan se du har lavet kransen med rødt bånd også, det kan jeg godt lide ;0).

Anne Thormose sagde ...

Hmmm.... er der overhovedet nogen varer tilbage, til os der komemr til Convention?! ;o)

Hvor er det bare nogle lækre ting, du har fået med hjem. Hvis det kniber med at have plads til det hele, kan jeg godt rydde en hylde eller to..... ;o)

Hellemor sagde ...

Hej Sofie. Tak for sidst. Dejligt at få snakket med dig igen. Hold da op en masse dejlige ting du fik shoppet. Nu er du da helt sikker klar til divese julerier. Det er nogle fantastiske flotte julekort du fik lavet.

Helle Sahl sagde ...

Tak for en dejlig dag og skønt positivt selskab. De kort er da bare for skønne og du skal da nok nå de ti pr sæt vi har sat os for.