tirsdag den 28. september 2010

Soft pastel Magnolia kort

I søndags fik jeg så godt som alt scrap på plads igen. Ikke alt, men nok til at få scrappet et enkelt kort. Og hvor var det dejligt og "røre" ved lidt scrap igen:0) Stemplet er Tilda fra Magnolia og blev farvelagt sammen med nogle andre stempler i sommers.
Nu ligger jeg så her på sofaen med tæppet med en god gang feber og en forfærdelig hovedpine.... Øv, øv og og for vejret er så fantastisk udenfor og der var egentlig en masse jeg gerne ville have lavet, men det må vente:0) Det giver så istedet noget tid til at kigge forbi på alle jeres dejlige blogs rundt omkring og det er dejligt, for det er rigtig længe siden jeg rigtig har haft tid til det.
Tak for besøget og på gensyn!

6 kommentarer:

Fru Larsen sagde ...

Jamen god bedring da, det er altid så kedeligt og dårligt tidspunkt man bliver syg! Men sikken et fint kort, rigtig skønne farver og lækker farvelægning!

Hellemor sagde ...

Hej Sofie.
Dejligt at se at du er kommet igang med at scrappe igen. Du har været savnet med dine helt specielle og dejlige kort. Det kort er et rigtig Sofie kort og er super flot.

God bedring.

Knerten sagde ...

For et nydelig kort du har laget ! Fargeleggingen er jo helt super :-)
Må du ha god bedring, så håper jeg du snart er kvitt hodepinen og kommer i form igjen.

Karina Beck sagde ...

Hvor er det flot og lækre sarte farver.

Heidi sagde ...

rigtig flot og hvor dejligt at se scrap fra dig igen :)

lam sagde ...

Så skønt ndelig at se noget kreativt fra dig igen. Flot kort som altid. God bedring