søndag den 12. september 2010

En dejlig weekend!

Her har det været en rigtig dejlig weekend og hold da op jeg har nået en masse på så kort tid! der er blevet lavet en masse lækkert blomme saft og det er blevet prøvesmagt og drengene elsker det begge 2...

Også startede jeg dagen idag med og bage til den kommende uge så der er lidt ekstra til drengenes madpakker. 43 pizza snegle, 16 pølsehorn og solsikke sanwich boller blev det til:0)




Og til sidst et lille billede af hele familiens guldklump ... "Mopsen Capone"


Weekenden startede for drengene allerede efter skole, hvor de blev hentet af mor for at skulle overnatte til lørdag. Det var også i fredags, at det var 13 år siden Steen og jeg blev forlovet:0) Hold da op, tiden er gået hurtigt.

Alt i alt en super dejlig weekend, hvor man har fået nået en helt masse praktisk og lidt mere til!


En rigtig god ny uge til alle og på gensyn;0)

4 kommentarer:

Annette sagde ...

Hold da op hvor har du været produktiv i weekenden - hvor dejligt.
Skønt billede af lille lækre Capone.

Tillykke med "forlovelses" dagen.

Heidi Ann sagde ...

Hold da op en masse du har nået i weekenden... Lækkert..
Var ved skoletandlægen med begge drenge idag, og da vi kørte derfra sagde Silas, skal vi ikke snart købe noget nyt scrap, da jeg spurgte ham hvorhenne vi skulle købe det, sagde han, oppe ved hende som vi mødte på biblioteket... hihi De husker godt de kære små.. Måtte jo så desværre skuffe ham med, at du ikke havde butik længere...
Ha' en dejlig uge..
Knus

Linda sagde ...

Det er bare de bedste weekender når man kan se og mærke man har fået udrette en masse. Og det må man da sige du har. Jeg bliver altså helt sulten af at se på alle de lækkerier :0)

Unknown sagde ...

Jeg bliver helt sulten når jeg ser dine billeder:) En effektiv weekend må man sige! Og stort tillykke med de 13 år!! Fortsat god uge!