onsdag den 29. september 2010

Min barnedåb 1972

Jeg lå på sofaen under tæppet og ryddede lidt op i billederne på computeren og fandt dette layout, som jeg lavede lige efter min fødselsdag i sommers. Papiret er nemlig noget jeg fik af Annette i fødselsdagsgave:0) Og det er svensk, et mærke jeg aldrig havde set før. Og ja... Der mangler et "n" i barnedåb, da jeg var udgået for nèr, men siden da er der købt en ny pakke...
Swirvlen er Grungeboard fra Tim Holtz og er embosset med pulver fra American Craft "Blush", bling swirvlen er Prima og det er ligeledes blomsten som dog er blevet sværtet en smugle fordi jeg syntes den var for hvid. Bogstaverne er Thickers fra AC.
Billedet er et gammelt et fra min barnedåb og fra dengang min far selv fremkaldte i badeværelset. På billedet ses min moster Hanne som står ved siden af min mor som har mig på armen også er der min dejlige bedstefar som desværre ikke er her mere.

Ellers er der bare brugt en side fra en gammel bog, lidt Scrappers net og masser af sværte (Distressing Ink)

2 kommentarer:

Knerten sagde ...

Så flott LO ! Gøy at du scrapper bilde fra din egen barnedåp, det er hyggelig :-)

Marianne sagde ...

Det her LO er simpelthen SÅ smukt og stemningsfyldt!!