søndag den 26. september 2010

Fru Hansens bageri...

Denne weekend er der blevet bagt muffins, pølsebrød og der er blevet lavet yderligere 10 l. æblegrød. For med den fart drengene har på, er det fra forring weekend vist snart væk. Men æbler er der nok af, så måske der skal laves lidt mere næste weekend?
Ude hos far og Åse går 7 Islænder ungheste og Micki elsker dem! Vi var en tur derude lørdag og han var ikke til at drive hjem igen. Han gik inde på marken hos dem i flere timer og jeg lovede ham, at vi kunne komme igen idag med æbler fra haven til dem.

Så det gjorde vi og sikke der blev guffet! Der er ikke noget der lyder mere hyggeligt, end når heste spiser massevis af saftige æbler...

Og mon Micki ville med hjem?.... -Nej, det ville han ikke og det er selv om, at han skulle have været med Steen og Mathias på stadion og se fodbold. Det siger ellers ikke så lidt, for han følger FC Hjørring`s kampe i tykt og tyndt. Så Micki bliver hos hestene mens der er fodbold på stadion.
Nu har jeg planer om, at smutte en tur i kælderen mens jeg er alene hjemme og få styr på min scrappe kælder så jeg kan komme igang igen. Jeg har 100 vis af planer.
Tak for besøget, på gensyn og fortsat dejlig søndag

2 kommentarer:

Unknown sagde ...

Du er produktiv i det køkken må jeg sige:) Lyder som I har haft en rigtig dejlig weekend! Nyd det som er igen af den:) Knus; Heidi

Sommerhusliv Hele Aaret sagde ...

Uhmm... det ser lækkert ud.
Prøv lige igen med min email susi.rydahl@pc.dk
Har selv lige prøvet og der virkede det.
Knus Susi