torsdag den 9. juli 2009

Scrap aften med de scrappe piger

Igår aftes var jeg til scrap aften ude hos Helle sammen med 5 andre søde piger. Det er sjældent jeg får lavet noget når jeg er ude og scrappe, men igår havde jeg pakket til at lave muffins kort og jeg fik lavet nogle stykker af slagsen:0)
Baggrunds mønstret er et stempel fra Kreative fornemmelser og de dejlige muffins er en blanding af to forskellige slags. jeg har farvelagt med Copic og hævet enkelte muffins med 3D puder.

De er lavet med to forskellige baggrunds farver og jeg begge er lige mine farver!

Det sidste kort er lavet med figurere fra QK og så har jeg fået afprøvet min fødselsdags gave fra Ditte, det er den lille aflange hvor der står Happy Birthday indeni.

Ja, her er så 95 stk. bordkort til en som fylder rundt her i august og har stjernetegnet løven. De mangler navnet som hun selv sætter på. De bliver printet med brun skrift på hvid karton og sat fast med 3D puder sådan, at de kommer til at gå lidt ud over cirklen.
Formiddagen skal gå med og pakke campingvognen så vi kan få den afprøvet inden sommerferien også skal jeg lige en smut på posthuset med lidt scrap. Det bliver en weekendtur på en nærliggende campingplads så jeg kan smutte hjem og åbne butikken imorgen formiddag.
Tak for besøget hos mig og rigtig god weekend;0)

2 kommentarer:

Birgitte sagde ...

søde kort!! God campingtur

Hellemor sagde ...

Wau, hvor blev de muffinskort flotte. Jeg bliver helt lækkersulten. Også lige mine farver.
Jeg håber at I får en god Campingtur i weekenden i Jeres nye vogn.