tirsdag den 28. juli 2009

Nye billeder af scrappe kælderen

Drengene er på sommerferie, så jeg gik og hyggede mig i kælderen i går aftes/nat:0)
Lidt nyt dims i turkis, lyserød og lime... MUMS!


Også kan vi gå og glæde os til det nye SassaFras papir, det er som altid fantastisk i dejlig glade farver. Det skulle gerne komme fredag formiddag!!
Så er det igang med hovedrengøring... Vi holder Mathias`s fødselsdag på søndag, han blev jo 11 år i mandags da vi var på familie tur til Kardemommeby.
Tak for besøget her hos mig;o)

4 kommentarer:

Anne Thormose sagde ...

Hvor ser det bare hyggeligt ud. Vi MÅ altså bare snart en tur til Nordjylland og se det live. ;o)

Karina Beck sagde ...

Øv, at der er så langt over til dig. Ellers var jeg klart kommet et smut forbi ; )
Tillykke med Mathias.

Made By Dorthe sagde ...

Hvor ser det fint/fristende ud, det er vist godt der er så laaaang vej op til dig ;-)

Maj-Britt Soegaard sagde ...

Jeg bliver altså snart nød til at komme forbi ... nejjjj, hvor er det fristende at se al´ de dejlige ting :-)