fredag den 3. juni 2011

Total afslapning!




Fantastisk vejr der er idag, lige pludselig bare dejligt varmt og her i huset er der mere end en som nyder det! Han er da for lækker;-) flader totalt ud i skyggen på terassen men tungen ud af munden:-D

Her vaskes tøj og gør klar til og rejse mandag nat. Scrap har jeg overhovedet ikke så meget som kigget på, da jeg har været næsten total blind på venstre øje siden lørdag for næsten 2 uger siden!! Kom akut til øjen læge og en tur i div. Scannere. Det viser sig og være en væske samling i det centrale syns felt. Forfærdeligt, da man ser til siderne helt normalt... Man falder over sine egne fødder, spilder og vælter alt og har svært ved og afstands bedømme. Kønt kunne det se ud hvis jeg satte mig ned og var kreativ:-D havde nøjagtig det samme for 2 måneder siden, men her forsvandt det efter 2 døgn. Og at det opstår pga. Stress, gør det bestemt ikke bedere, da det er ret svært selv og kontrollere... Jeg håber inderligt på det går væk inden vores ferie, men om ikke andet burde det vel hjælpe med total afslapning.

Tak for besøget og på gensyn!


- Posted using BlogPress from my iPhone

1 kommentar:

Marianne sagde ...

Sikke da noget med det øje. Lyder slet ikke godt. Pas godt på dig selv - stress gør slemme ting ved os. Men, jeg ved bedre end nogen anden, hvor svært det er at stresse ned. Øver mig hver dag :)
God bedring.