søndag den 19. juni 2011

Tex mex boller og Tyrkisk te

 Jeg har et par gange lavet skinke boller med Tex mex chili oste blanding i og drengene elsker dem. Idag blev der produceret en lille bunke til dette års sidste skole dage, for på fredag venter en dejlig lang sommerferie for drengene og mig selv;0) Da jeg meget sjældent følger en opskrift, findes den vist ikke nogen steder, men til dem som har lyst og prøve, kommer den her.

500 g. mel
100 g. smør el. margarine
2½ dl. mælk
1 æg
1 tsk. salt
1 spsk. sukker

indmaden: Ketchup el. tomat pure, skinke i strimler og Karolines Tex mex chili mozzarella & rød cheddar.
 I tyrkiet fik man overalt te i alle afskyninger, både kold og varm. Jeg er ikke særlig vild med varm te, men kold er den helt fantastisk og vi fandt en pakke med lidt af hvert.


 Imorgen skal jeg en tur med Micki og hans klasse i zoo, hvor de skal med en dyrepasser rundt og lave mad og fodre dyrene. Så nu håber vi på, at vejret bliver nogenlunde og uden alt for meget regn.

Tak for besøget og på gensyn!

3 kommentarer:

Marianne sagde ...

Mums - det ser altså lækkert ud.

Anette sagde ...

Hej.
Griner, inden jeg læste din tekst, tænkte jeg. Hvor har hun fået fat i alt det fine kagekrymmel :-)))
God aften til dig og dine.

Ditte sagde ...

God tur i morgen, håber på godt vejr til jer.
Åh ja ferie, tæller også selv ned, tror lige jeg holder til 5 dages arbejde, for derefter at dase i 3 uger i træk. Glæder os alle meget til turen til Sønderjylland ;)
Knus og god uge.