tirsdag den 15. marts 2011

Svæver på en sky....

Ja det har jeg nærmest gjort idag:0) Fantastisk vejr, dejlig, dejlig dag på job. Forældermøde med ene og masser af ros, både fra den ene og den anden lærer! Kan man være andet end glad?
Jeg fandt disse to forårs planter idag, da Micki og jeg var ude og handle og de ville så gerne med mig hjem:0)
Med det gode humør og det dejlige vejr, passer det her kort med lyserøde skyer vist godt til dagens indlæg;0)
Aftenen har jeg tænkt mig og bruge i kælderen, så der tjeker jeg ind lige om lidt;0)

Fortsat god aften

4 kommentarer:

Lone sagde ...

Dejligt med roser ang. ens børn, så blir man ligesom lidt mere rank i ryggen :-) :-) Elsker din runde spellbinders kort, jeg skal helt sikker have lavet nogle flere af dem også :-) Go aften i kælderen til dig, glæder mig til at se hvad du får lavet :-)

Mette Houg sagde ...

Det er SÅ skønt med de dage, hvor man nærmest svæver på en sky!
God aften i kælderen:-)

Donna sagde ...

Hvor er det dejligt med sådan en god dag.

Tak for dit link, var lige forbi og se dit fuglehus, hvor er det sødt, jeg lavede selv et jule fuglehus engang før jul, men dit ser da helt kanon ud med det snespray ;)

Håber du har en god aften i kælderen !!

Ditte sagde ...

Dejligt med en skøn dag, sådan en kan man leve længe på.
Sødt kort, herlig ide med den lyserød sky.
Håber du får en hyggelig aften i kælderen;)