onsdag den 4. juni 2008

Gammel¨dåse i nye klæder

Jeg har afprøvet mit nye legetøj fra tidligere indlæg og det er dog et fantastisk stykke værktøj. Jeg lavede en lille gave til Ditte, jeg ved hun er ligeså vild med Tilda som mig, så det blev Tilda papir og Tilda bånd og doodeling bling fra Prima. Dåsen er en gammel dåse der har været flåede tomater i:0)
Se her, den laver huller i blik, chipboard, læder osv. ligeså let som papir og det er legende let og fastgøre nitten bagefter...

Den skal jeg helt klart have hjem i web shoppen;0)


4 kommentarer:

Charlotte Ravn sagde ...

Super flot dåse, nu er det jo lige før jeg fortryder, at jeg har skilt mig af med min crop-a-dile :(

Ditte sagde ...

Den er rigtig dejlig- tusind tak.
Glæder mig til at se den i virkeligheden. Skønt værktøj du har fået dig...Knus fra mig til dig

Tonje sagde ...

Det var en flott boks du har dekorert og tusen takk for at du delte med meg at man kan bruke crop-a-dilen til blikk bokser også!For en fantastisk ide!
Du har en skikkelig fin blogg, her var det mye flott å se på!

Anonym sagde ...

ihh hvor er det bare flot !! jeg vil også have en crop a dile!!