mandag den 19. maj 2008

Så er det ikke længere nogen hemmelighed



Fru Hansens kælder er heldig som den første at kunne præsentere de helt nye stempler fra Donna Design :0)

Og kunderne som har bestilt kortmagerens månedspakke fra maj er de første som får lov at prøve denne allerførste figur i serien af mange!

Alle månedspakker vil indeholde stempel aftryk fra Donna Design og inde længe vil de som clear stamps være til salg i både kælder og web shop. Inde længe vil i kunne se alle de pragtfulde stempler på Donna Designs blog, hvor man vil kunne følge med i nye plates osv...

Jeg glæder mig meget til at høre hvad i syntes om dem;0)

6 kommentarer:

Joan sagde ...

Han er da bare rigtig sød den lille spejderdreng, glæder mig til at se noget mere til Donna Design. Måske vi kan se noget mere på lørdag?? (:
Joan

Netti sagde ...

De er søde men jeg sys at ansigtet er noget bart :o)
Men lækkert at der er detaljer til som trækævlen .o)

Rikke Eskildsen sagde ...

De ser skønne ud. Men som Netti er ansigtet lidt bart, men tænker vi tilbage på magnolia i starten så så de jo heller ikke ud som de gør i dag.

piabau sagde ...

Wouw det stempel er super flot glæder mig til at se de øvrige i serien

Charlotte Ravn sagde ...

Ih hvor spændende Sofie, han er jo en sød spejder! Glæder mig til at se flere stempler og til de kommer i webshoppen!

Gitte Ottosen sagde ...

Jubiii lige et stempel til en spejder-kortmager :-)