torsdag den 8. maj 2008

Alene hjemme med mor:0)

Steen og Mathias er taget til Ålborg og se Aab med Dittes mand Torben og hendes dejligste (eneste) søn Jonathan, så Micki og jeg hygger os. Her er helt dug friske billeder 5 min. gamle:0) Micki havde bestemt, at vi skulle lave burger og sidde ude på terassen...
Guf!! Nu skal vi så igang med desserten;0) - Jorbærgrød med mælk og derefter skal vi liige ligge og se Animal planate (hans ynglings program) inden Micki skal snue.


Da jeg var i Rema og handle idag, kunne jeg simpelthen ikke stå for disse søde jorbær planter. Vi har desværre ikke flere i haven, de var ved og være for gamle planterne tror jeg.
Så hvis nogle "lokale" scrappere skulle have nogle aflæggere hjemme, ville jeg være en MEGET glad modtager:0)


En af terassens "krukker"

I fredags havde alle fri (indtil kl. 13 hvor butikken åbnede) og vi tog en lille tur til Sindal marked. Her fandt jeg denne vaskeægte kopi af en taske...




3 kommentarer:

Ditte sagde ...

Så hyggeligt i hygger i par hyggemåse.
Julle og jeg har fået en ligeså 2sund" aftensmad, bestående af hot wings, nogle dejligt fedtede kartofler og salat. Efter aftensmaden har vi bagt kanelsnegle, da Julle skal have kage med i skole i morgen, så vi hygger også. Har ren faktisk jordbær i haven, så du må komme forbi efter aflæggere. Knus fra you know who...

Netti sagde ...

Åhh Sindal ja der kan man finde meget sjovt. Kors altså hvor Micki ligner sin far *G* I ser ud til at hygge er helt vildt.
Du er hammergod til at finde sådan små lækre pynteting. Imponerende.
den balje på terassen er vildt flot og hyggelig at se på.

Annette sagde ...

Hey, sikken i bare rigtig hygger. Dejligt med lidt 2 mands hygge.

Vi skal have børnefri weekend, og det GLÆDER vi os til. 2 mands hygge - men nok lidt på en anden måde :-)


God weekend,
Annette