torsdag den 13. december 2007

Penny Black & Badanka

Jeg havde lovet mig selv, at der kun skulle scrappede julekort ud til familien i år.. Meen jeg er næsten ved og være der nu, mangler 8-9 stykker:0)

Lille sødt pindsvin fra Penny Black. Blomsterne er Primas Christmas bubbels.

På søndag skal vi til fødselsdag hos min fars kone Åse. Hun holder fødselsdags fest for alle børnebørn i hurlumhej huset. Syntes det her kort blev rigtig fint til hende. Helt enkelt uden for meget pynt (uhh... det var svært for mig) Stemplet er Penny Black



Sidst men ikke mindst et julekort i Pasteller, lavet med Badanka stempel. De røde glimmer chipbord er fra K&Company, papiret er Tilda & Papir museet. Blomsterne er Prima Blandede bubbels.

2 kommentarer:

Majer sagde ...

Sikke en masse fine kort. Er imponeret over så mange forskellige kort, du "gider" at lave til julekort.

Charlotte Ravn sagde ...

Sikke nogle søde kort Sofie! de ser spændende ud de blomster på de 2 øverste!