mandag den 23. juli 2012

Lækkerier fra USA




Idag kom posten med den lækreste fødselsdags gave fra min dejlige venninde Annette som har været tre uger i USA.. Og hvilke lækre sager!
Twine i 18 skønne farver..


En pakke helt nye Thickers..


og og... Paper straws i dejlige farver og mønstre :-)




Og en kæmpe pakke cokie sticks.. Så nu er det bare komme igang med både Scrap og kager..

Micki og jeg er jo tilbage i Nordjylland og har lejet det skønneste lille hus. Jeg elsker det og glæder mig til at komme på plads og ikke mindst få styr på haven. Det ser ud som om vejret er med os de næste uger hvor drengene er på sommerferie hos deres far, så jeg kan få lavet noget og de kan komme hjem til et færdigt hjem;-)

Tak for besøget og hav en dejlig dag..;-)

-


using BlogPress from my iPhone

4 kommentarer:

Annette sagde ...

Velbekommen søde skat, dejligt du kan bruge gaven. Glæder mig til at se hvad du får lavet ud af det.

Ha' et par skønne uger, og håber det gode vejr kommer til Nordjylland, dog er vi jo ikke meget for at det forsvinder herfra, så håber vi kan dele det gode vejr, nu det endelig er kommet.

Olivia sagde ...

Jamen dog Sofie!! Det er jo lige dine skønne farver hele vejen igennem! Jeg har kun købt 2 farver twine og kan ikke rigtig finde ud af og få dem brugt, så jeg glæder mig til at se, hvad du finder på ;-) God fornøjelse med indretningen...måske vil du vise os dit kommende scraprum/scrapsted?

Netti sagde ...

Jamen velkommen tilbage :) Sikke en dejlig gave du har fået af Annette.
jeg holder jo ferie i Tversted og nyder også det gode vejr og er det dårligt, scrapper jeg o forteltet :)

Jane sagde ...

Hej Sofie sikke en masse lækre sager du har fået. Det er ikke så tosset med sådan en pakke. Velkommen tilbage til Nordjylland. Håber du trives og har det godt og at vi får set en masse herligheder herinde på din blog. Knus Jane