søndag den 10. oktober 2010

Oprydning i lidt scrap

***SOLGT*** Træ stempel fra Wipper snapper hund i hundehus. 50,-***SOLGT***
***SOLGT*** Træ stempel fra Wipper snapper bamse med dårlig arm. 45,-***SOLGT***

Træ stempel mus i slik bjerg (stort). 65,-


Kalk i 6 farver med påførings pinde i pakken til bl.a. farvelagte motiver, paper picing osv. Uåbnet 20,-



***SOLGT*** 3 Pakker blandede chipboard blomster. Kan pyntes eller males på den blanke side hvis man ønsker andet look. Uåbnet. 40,- ***SOLGT***




2 pakker brads fra Making memories. Uåbnet. 45,-





Making memories paint. Uåbnet. 12,-






Træ stempel fra me&m BIG ideas. 40,-




Stort EZ monteret gummi stempel fra Scrapmagasinet 60,-




Glimmermist "bubbelgum" ubrugt. 35,-





***SOLGT*** 3 stk. Dobbelt sidet julepapirer fra Cosmo Cricket 12,-***SOLGT***


***SOLGT***6 stk. Dobbelt sidet julepapirer fra Making memories 24,- ***SOLGT**


***SOLGT***3 stk. Dobbelt sidet julepapirer med glimmer fra Imaginisce 12,- ***SOLGT***

Alle priser er uden fragt/porto. Der er naturligvis mulighed for at hente her;0) Først til mølle enten her i indlægget hvor du skriver din email adresse hvis du er intersseret eller via sms.
Fortsat god søndag!

4 kommentarer:

Made By Dorthe sagde ...

Hej Sofie, jeg vil gerne købe dit julepapir:

3 stk. Dobbelt sidet julepapirer fra Cosmo Cricket 12
+
6 stk. Dobbelt sidet julepapirer fra Making memories 24,-
+
3 stk. Dobbelt sidet julepapirer med glimmer fra Imaginisce 12,-

Håber jeg er hurtigst :)

Hilsen
Dorthe 20 97 61 59

Olivia sagde ...

HejSofie
Jeg vil gerne købe det stempel med hundehuset"I´m sorry"! Kunne du evt.svare mig pr mail ville det være fint. Skriv til olivia@loveletters.dk og jeg svarer så hurtigt jeg kan! Mvh Pernille

Dorte sagde ...

Hej Sofie

Jeg vil gerne købe stemplet: bamsen med den dårlige arm og de 3 pakker chipboards

Mvh
Dorte

fie & Co sagde ...

Dorte jeg har besøgt din blog, men kan ikke skrive indlæg eller besked til dig. Du kan kontakte mig på mail fruhansenscrap@hotmail.com. Jeg reserverer bamse stemplet og chipboard blomster til dig;0)