onsdag den 3. september 2008

Aften åben med rabatter

Fru Hansens kælder hålder aften åben i aften fra 19-21 og kører i den anledning -10% på alt i butikken ved alle salg over 100,- Også på i forvejen nedsatte varer;0) Gælder ikke magasiner og blad
Tilbuddet gælder også i den normale åbningstid idag.
Hele dagen er der ligeledes gratis fragt ved alle ordre over 100,- i webshoppen! Gælder til og med kl. 23:59... Her vælger du afhentning og betaling i butikken og skriver "gratis fragt" i bemærknings feltet;0)

Det er et par dage siden sidste indlæg, men jeg har haft rigtig travlt med forberedelser til vores efterårscrop mm. Igår var jeg til "mad møde" om vores frokost og aften menü og her kan i bare glæde jer, det er det rene Mums! Når vi nærmer os, vil der ligge frokost og aften menu, priser mm. samt tilmelding til dette.
Så kan jeg fortælle, at der så småt er begyndt og komme sponsor gaver fra vores flinke levrandøre og gaverne kommer både fra Danmark, England og USA. Ved indgangen i bingo hallen inden i går ind modtager i en billet med nummer som skal gemmes, måske er det DIG der modtager en af de dejlige pakker:0)

2 kommentarer:

Netti sagde ...

Hej Sofie.
Jette har betalt for min tilmedling til efterårscroppet.
Hilsen
Anette

Heidi sagde ...

kan da kun sige jeg glæder mig mere og mere ;o))