tirsdag den 12. august 2008

Lilla periode?

Det var ikke bestemt i forvejen, at disse to kort skulle være lilla og det er egentlig ikke særlig tit jeg bruger denne farve, men jeg er faktisk ret glad for resultatet. Det første er et bestillings kort, håber de kan lide det:0)
Indeni har jeg lavet to store blomster til skrivefelt.

Bagside


Her kommer et af Scrapmagasinets nye stempler "Layla". Kortet er lavet er lavet efter månedens DT challange sketch. Se de andre kort på Scrapmagasinets blog;0)


Stemplet er farvelagt med mine ink akvareller:0)


Her ligger skitsen, hvis nogen skulle få lyst og prøve.

Fortsat god dag;0)





8 kommentarer:

Karina Beck sagde ...

Flotte kort.

Jette / ma11edina sagde ...

Lækre kort, og sjovt at se dem i lilla farver, for nej, det er ikke så tit det er de farver man vælger ;-) Jeg kan rigtig godt lide det sidste kort, og de lilla og grønlige farver sammen.

Anne sagde ...

Sikke nogle lækre kort! - jeg er ikke så god til at bruge lilla, men det her er godt nok flot!!

Heidi sagde ...

super flotte kort - elsker lilla :o) og skønt at se andre bruge farven ;o)

Anne Bente sagde ...

super flotte kort, især det øverste er jeg vild med :)

Anneli sagde ...

Så flotte kort! Du er så flink (:
Klem <3

abc - http://abc.scrapcorner.dk/ sagde ...

Flotte lille kort, især det første er jeg vild med....

Der ligger en award til dig på min blog....

Majer sagde ...

Man skal da være en skarn, hvis man ikke er tilfeds med resultatet af bestillingskortet. Men kender godt den usikkerhed, der kan opstå, inden man aflevere kortet.