mandag den 14. maj 2012

Weber bålsted

 Sidst vi var ude for at købe planter til haven stødte vi på denne sag.. Et Weber bål sted. Blev enige om, at det kunne være hyggeligt for børnene mens "de voksne" stadig griller. at have det til snobrød, skumfiduser, pandekager, popcorn og ellers bare til hygge på terassen eller i haven:0) Tror vi skal have fat i små træstubber der kan stå rundt om til og sidde på..
 Jeg elsker disse indendørs potte roser, de plejer desværre bare ikke og holde så længe.. Men her fandt jeg en med masser af nye skud, så nu må vi se om jeg har held med, at holde den i live denne gang..
Denne uge er kort, meget kort og imorgen aften skal jeg aflevere Micki ved bussen og først hente ham igen søndag. Det bliver hårdt og mange dage , men når han kommer hjem igen skulle der gerne stå et nyt værelse nogenlunde klar til ham:0)
Også vil jeg begynde, at glæde mig til pinsen hvor Mathias kommer herover og vi skal fejre Micki som bliver 11 også skal jeg møde hele Jens`s familie til den årlige pinse frokost.

Tak for besøget og på gensyn!

Ingen kommentarer: