torsdag den 4. september 2008

Til vinterens proviant eller bare for hyggens skyld?

Jeg har fyldt spisekammeret op med en lille lække sag:0) Jeg har lavet æblegele og det smager bare himmelsk! Super til is, vafler, pandekager osv... Micki elsker det ovenpå sin varme havregrød om morgenen.
Alle leveres i et sødt lille glas og de har fået en sød lille "hat" så den kan pynte i køkkenet;0)

Fru Hansens æblegele kan købes både i butikken og i web shoppen, enten som en sød værtindegave eller til dig med en sød tand:0)
Den er lavet på 3 forskellige sorter af æbler og kogt med vanillie. Der er ikke tilsat nogen former for kunstige tilsætnings stoffer eller farvestoffer.
Mums!


1 kommentar:

Heidi sagde ...

EWj hvor er de søde, ville ønske jeg kunne finde ud af at lave sådan noget. Drømmer om mamelade af vilde brombær, som min mor lavede det engang.
De er rigtig søde, jeg tror de bliver solgt hurtigt